Carolins träning

Dagens Övning- Dips mot bänk/stol

17 januari, 2013 | Kommentera (0)

Dag 4 av utmaningen- Hur går det för er?  Hänger ni i? På tal om häng…Idag får gäddan jobba 🙂

Dips mot bänk

Här får triceps jobba hårt. Placera händerna mot en bänk eller stol, benen håller du raka eller böjda, böjda ben minskar belastningen. Sänk dig ner tills du har 90 graders vinkel i armbågsleden, håll rumpan nära bänken/stolen. Gör så många du orkar, 3 set. Vill du öka belastningen? Lägg upp fötterna på en stol.

Obs! Ni glömmer väl inte att lägga upp era kommentarer på Kureras facebooksida. Jag sitter och vaktar varje kväll och det är så kul att läsa hur ni lyckats med dagen   🙂

IMG_7816

Postad: 17 januari, 2013 Av: Carolins träning Kategori: Carolins Utmaning, Dagens Övning, Träning | Etiketter: , , | Kommentera (0)

Kommentera

E-postadressen publiceras inte.

Sök i bloggen

Om bloggen


Namn: Carolin Helt.
Ålder: 42.
Bor: Jönköping.
Familj: Gift.
Sysselsättning: Internationell licencierad personlig tränare, hälso- och kostrådgivare, massör, föreläsare, driver gym- och kursverksamhet samt skribent på tidningen Kurera och skribent på PTKvinna.
Om mig: Älskar allt som har med träning och friskvård att göra.
Fokus just nu: Mitt ständiga fokus är att få andra och mig själv att nå sin fulla potential och bli piggare, gladare, friskare, starkare och med lite tur, även smartare.
Om bloggen: Min blogg kommer, tro det eller ej, att handla om träning. Min träning, andras träning, nya rön, gamla myter, kostens betydelse för träningsresultatet, hur man behåller motivationen för att nå sina mål och om min vardag med träning som yrke.
Att få medverka till att fler upptäcker allt fantastiskt som träningen ger är min stora motivation. Jag har därmed världens bästa jobb.
Kontakt: carolin.helt(at)e3.nu

Följ Carolins träning på Instagram

Följ mig på Instagram

I appen – bara sök efter: Carolin Helt