Carolins träning

Veckan Övning- Jättekliv

Postad: 29 april, 2013 Av: Carolins träning Kategori: smidighet, Träning, Veckans Övning | Etiketter: | Kommentera

Sista rycket i april och första rycket i maj! Vad sägs om lite axel- och bålstabilitet, smidighet i höft och ben kryddat med lite flås? JÄTTEKLIV är veckans övning.

Stå på alla fyra med händerna något bredare än axelbrett och fötterna höftbrett isär. Ta ett kliv eller hoppa fram med ena benet, försök få fram foten ända fram till handen. Gör samma sak med nästa ben och kliv /hoppa sedan tillbaka med ett ben i taget. Upprepa så många gånger du orkar 🙂


bild-173

bild-170

bild-171

bild-172

bild-173



Sök i bloggen

Om bloggen


Namn: Carolin Helt.
Ålder: 42.
Bor: Jönköping.
Familj: Gift.
Sysselsättning: Internationell licencierad personlig tränare, hälso- och kostrådgivare, massör, föreläsare, driver gym- och kursverksamhet samt skribent på tidningen Kurera och skribent på PTKvinna.
Om mig: Älskar allt som har med träning och friskvård att göra.
Fokus just nu: Mitt ständiga fokus är att få andra och mig själv att nå sin fulla potential och bli piggare, gladare, friskare, starkare och med lite tur, även smartare.
Om bloggen: Min blogg kommer, tro det eller ej, att handla om träning. Min träning, andras träning, nya rön, gamla myter, kostens betydelse för träningsresultatet, hur man behåller motivationen för att nå sina mål och om min vardag med träning som yrke.
Att få medverka till att fler upptäcker allt fantastiskt som träningen ger är min stora motivation. Jag har därmed världens bästa jobb.
Kontakt: carolin.helt(at)e3.nu

Följ Carolins träning på Instagram

Följ mig på Instagram

I appen – bara sök efter: Carolin Helt